Janauri 2019 - Bij de diensten Janauri 2019 - Bij de diensten
Bij de diensten
Onze eerste dienst in het jaar 2019 is zondag 6 januari, op deze Nieuwjaarsdienst gaat voor een oude bekende, namelijk dominee Piet Beintema uit Dokkum. Rinskje Elzinga is lector tijdens deze dienst. Een week later, op zondag 13 januari een voorganger uit de Ring Buwekleaster, waartoe wij als gemeente in Augustinusga ook behoren. Dominee J. Glas uit Kootstertille zal dan voorgaan in de dienst. Op zondag 20 januari al weer een voorganger uit Kootstertille, dhr. S. Wijbenga leidt dan de dienst in de Augustinitsjerke. Op zondag 27 januari komt de heer J. van der Meer uit Oosternijkerk naar Augustinusga om de dienst te leiden. Op zondag 3 februari hopen we weer als gemeente het Heilig Avondmaal te vieren. Voorganger is dan dominee Th. Oomens uit Burum. Al met al een verscheidenheid van voorgangers in onze Augustinitsjerke, we hopen u daar ook te ontmoeten.