Mei 2019 - Bij de diensten Mei 2019 - Bij de diensten
Bij de diensten

Zondag 5 mei is onze nationale Bevrijdingsdag, in de Augustinitsjerke is er om 9.30 uur een dienst die wordt geleid door dominee Liesbeth Muilwijk-Huis uit Sint-Annaparochie. Omdat het de eerste zondag is van de maand mei, worden de Bijbellezingen gedaan door een lector. Deze zondag is dat Atsje Hiemstra. Natuurlijk zal traditiegetrouw het Wilhelmus gezongen worden aan het eind van de dienst. En daarna vieren we deze Bevrijdingsdag door koffie of een glaasje fris te drinken in de kerk.

Een week later, zondag 12 mei, gaat Sytse Wijbenga uit Kootstertille voor in de dienst, hij heeft een opleiding tot missionair werker gedaan. Als kerkenraad hebben we hem ook gevraagd ons te helpen bij het maken van het beleidsplan van onze gemeente.

Op zondag 19 mei is dominee Els Rooseboom uit Drachten voorganger in onze Augustinitsjerke. Ds. Rooseboom ondersteunt onze gemeente met name bij het crisis-pastoraat.
Ook uit Drachten komt ds. Bert Ruiter, hij gaat voor op zondag 26 mei.

Driemaal is scheepsrecht want ook de voorganger op Hemelvaartsdag, donderdag 30 mei komt uit Drachten. Ds. Gera den Dikken gaat dan voor, vorig jaar ging ze ook al eens voor in de Augustinitsjerke.

Al deze ochtenddiensten beginnen om 9.30 uur, het zou fijn zijn u tijdens deze diensten ook te mogen begroeten, weet u welkom.

datum en tijdstip 21-04-2024 om 11:00