April 2020 - Gevolgen van de maatregelen i.v.m. het corona-virus April 2020 - Gevolgen van de maatregelen i.v.m. het corona-virus
Gevolgen van de maatregelen i.v.m. het corona-virus
Nu de regering de maatregelen met betrekking tot te corona-crisis heeft aangescherpt en verlengd tot 1 juni, moeten we ook als kerk een aantal beslissingen nemen.
  • Alle kerkdiensten in de Augustinitsjerke komen te vervallen tot 1 juni. U kunt via het internet allerlei diensten beluisteren via kerkdienstgemist.nl. Ook is er iedere zondagmorgen een kerkdienst op NPO2 om 9.20 uur en op Omrop Fryslân om 10.00 uur.

• Alle kerkelijke activiteiten tot 1 juni komen te vervallen, ook de Ontmoetingsmiddagen op de woensdagmiddag.

• Het op bezoek gaan bij elkaar zal in deze tijd tot een minimum beperkt moeten blijven, toch zijn er allerlei andere manieren van contact mogelijk. Het omzien naar elkaar kan ook met een telefoontje, gebruik van mail, facetime enz. En natuurlijk een kaartje en/of een brief schrijven kan altijd.

• Wilt u graag contact met iemand van de kerkenraad, bel of mail gerust, mailadressen en telefoonnummers vindt u op de website maar ook in dit Tsjerkefinster en in de Tsjerke-Ynfo. Voor crisispastoraat kunt u contact opnemen met Annie IJlstra.

• Op onze website staan al een link naar de site van de landelijke PKN, hier vindt u allerlei informatie.
Laten we samen in onze gemeente, in ons dorp elkaar tot steun proberen te zijn in deze moeilijke en verwarrende tijd en in gebed ook Gods onmisbare steun vragen.

datum en tijdstip 21-04-2024 om 11:00