Jeugdwerk

Het jeugdwerk van onze gemeente bestaat uit 3 onderdelen: tienerclub, club 7-8 en het Kinderkerkenwerk (KKW).

De tienerclub is voor tieners van 12-16 jaar, die wordt vormgegeven door onze jeugd- en kerkelijk werker Erwin Kooistra. Elke twee weken komen we samen op zondagavond om 19.00uur in het Tsjerkegebou. Hier leren we over Jezus, ontwekken we wie Hij is en hoe wij met Hem mogen leven. Dit doen we in een ontspannen setting met een fris, chips muziek en gezelligheid. Na afloop spelen we nog een leuk spel!

Club 7-8 is speciaal opgericht voor de kinderen van combinatieklas groep 7 en 8. Deze jonge tieners komen elke twee weken samen op dinsdagmiddag na schooltijd om 14.30uur in het Jeugdhonk Stiensgea. Hier wordt veel plezier gemaakt, gepraat en op creatieve manieren geleerd over Jezus, wie Hij is, wat de Bijbel ons over Hem verteld en hoe wij samen met Hem mogen leven. Sandra Kamminga en Erwin Kooistra geven deze gezellige middagen samen vorm. Er wordt veel plezier gemaakt en er is veel animo. Na afloop spelen we ook hier nog een leuk spel!

Het Kinderkerkenwerk fungeert als kernteam/jeugdraad voor al het jeugdwerk. Hier wordt visie gevormd en gebrainstormd over activiteiten en projecten. Het Kinderkerkenwerk organiseerd projectmatige activiteiten rond Kerst en Pasen. Daarnaast worden er bijzondere spellen/activiteiten georganiseerd als begin of afsluiting van het seizoen en ook tijdens het seizoen. Het Kinderkerkenwerk bestaat uit: Nyncke Woudstra, Hieke Brandsma, Antina Nijboer en Erwin Kooistra.

Wil jij ook graag naar club of wil je meebouwen aan ons mooie jeugdwerk en van betekenis zijn voor onze kinderen en tieners? Neem gerust contact op met Erwin Kooistra. Tel: 06-42428824, email: erwin_kooistra@hotmail.com
of kkwaugustinusga@gmail.com

Het kinderkerkenwerk is ook digitaal bereikbaar!
Mail het Kinderkerkenwerk of sluit je aan bij de groep op facebook!

Heb je vragen of wil je meer informatie, mail dan naar kkwaugustinusga@gmail.com.
Ook kun je je aansluiten bij de facebookgroep, kijk hier.

Oppas

PKN Augustinusga heeft geen kinderoppas, tenzij dit expliciet anders is aangegeven. Mocht er oppas nodig zijn neem dan gerust contact met ons op.

Dan wordt dat geregeld, geen enkel probleem!

Foto's startweekend KKW 2010 Foto's startweekend KKW 2010
Op zoek naar een impressie van ons jeugd- en kinderwerk?

Check de foto's -->>

datum en tijdstip 21-04-2024 om 11:00