April 2021 - Jeugdwerk Augustinusga April 2021 - Jeugdwerk Augustinusga
Jeugdwerk Augustinusga

Tienerwerk
Volgens de huidige richtlijnen mogen wij weer los met het jeugdwerk!! Dit hebben we gevierd door samen te gourmetten. Dit hadden we nog tegoed van Kerst en was zo een mooie aanloop naar Pasen. Wat was het gezellig en wat was het leuk om iedereen weer live te zien! Het was ons idee om samen met de tieners soep te maken, de tafel te dekken en een gezellige tijd te hebben. Toen Jitske en ik op de afgesproken tijd het Gebou binnen kwamen zagen we al vlaggetjes hangen, eenmaal binnen zagen we een gedekte tafel: “Verrassing!!” De tieners waren er al en hadden alles al klaar gemaakt, hartverwarmend en een geweldig nieuw begin van het seizoen!
Elke twee weken komen we weer samen om bij te kletsen, te leren over Jezus en natuurlijk ontzettend veel plezier te maken!
Ben jij een tiener tussen 12-17 jaar en wil je graag meedoen?

app: 0642428824 of mail: erwin_kooistra@hotmail.com

datum en tijdstip 09-05-2024 om 09:30