December 2019 - Activiteiten December 2019 - Activiteiten
Activiteiten

Voor dit winterseizoen zijn er met medewerking van velen activiteiten gepland, bedoeld om te bouwen aan onze gemeente en contacten te leggen en te verbeteren.
Bemoedigend is het om te zien dat de ontmoetingsmiddagen op de woensdagmiddag door steeds meer gemeenteleden en dorpsgenoten worden bezocht.
Even een bakje koffie of kop thee drinken, met veel geduld samen aan een puzzel werken, een potje sjoelen of Skipboo. Of alleen even lekker kletsen, alles kan en niets moet. Nog niet geweest, loop eens binnen en schuif gezellig aan.
Op 30 oktober was er de mogelijkheid tot een “Goed gesprek”, een klein aantal gemeenteleden kwam naar It Gebou. Samen spraken we over

geloofszaken en met name de rol van de persoon Jezus in ons geloof.
Een goede avond volgens de aanwezigen.
Op zondag 17 november stonden er ’s avonds geen files aan de Heawei. Toch hebben we met een klein aantal gemeenteleden geanimeerde gesprekken gevoerd over Kerk zijn hier-en-nu. Wat gaat goed en moet blijven, wat kan/moet anders met het oog op de toekomst. Fijne gesprekken van betrokken mensen. We willen dit zeker een vervolg geven en denken hiervoor een datum te prikken in februari. U leest hierover t.z.t. meer over in het Tsjerkefinster.
Op vrijdag 13 december organiseert de diaconie weer een Kerstmiddag, elders in het kerkblad leest u hier meer over.
Het KKW organiseert op zondag 22 december het Kinderkerstfeest. Natuurlijk bent u als belangstellende volwassene dan ook van harte welkom.
Genoeg kansen en mogelijkheden om aan een activiteit deel te nemen.
In de Tsjerke-Ynfo (het groene boekje) vindt u meer informatie over de ‘winteractiviteiten’