Juli/Augustus 2019 - Bij de diensten Juli/Augustus 2019 - Bij de diensten
Bij de diensten

Deze keer vanwege de vakantie een kijkje naar de diensten voor juli en augustus.
Zondag 7 juli komt ds. Bert de Ruiter uit Drachten naar de Augustinitsjerke, een week later, op 14 juli gaat ds. Thijs Oomens uit Burum voor.
Dan beginnen de schoolvakanties, maar ook dan is er iedere zondag dienst in onze mooie kerk. Op 21 juli gaat Sytse Wijbenga voor, hij helpt ons als gemeente ook, samen met een aantal gemeenteleden met het maken van een nieuw beleidsplan, ook op zondag 18 augustus komt hij naar Augustinusga. Zondag 28 juli komt een oude bekende naar ons dorp, ds. Anne Verbaan uit Ermelo zal dan in ons midden zijn, die ‘eerste liefde’ maakt dat ze hier zo nu en dan graag terugkomt. Op zondag 4 augustus gaat ds. Guda Borger van Surhuizum/Jistrum voor, een goede buur is beter…… Een week later op zondag 11 augustus gaat ds. Corry Nicolay uit Heerenveen voor. Zondag 25 augustus is er een einde gekomen aan de schoolvakanties. Op deze zondag gaat da. Liesbeth Muilwijk-Huis uit Sint-Annaparochie voor. Een week later, op zondag 1 september komt ds. Els Rooseboom uit Drachten naar Augustinusga, zij is hier zo langzamerhand een bekend gezicht.