Februari 2021 - Bij de diensten Februari 2021 - Bij de diensten

Bij de diensten
Kerkdiensten geannuleerd tot 9 februari
Helaas wordt de gemeente Achtkarspelen zwaar geraakt door Corona. Het landelijke nieuws werd zelfs gehaald toen de Britse variant werd vast gesteld in ’t Suyderhuys. Diverse leden van onze gemeente zijn inmiddels ziek geweest. We wensen hen allemaal een goed herstel. Maar ook wanneer we niet ziek zijn geworden door Corona, het virus raakt ons allemaal. Laten we vooral in deze tijd naar elkaar omkijken. En bidden voor betere tijden.
Wanneer de situatie het toe laat, zullen we op 14 februari weer een kerkdienst organiseren. Da. Corry Nicolai zal dan voorgaan. Op 21 februari gaat da. Rooseboom voor en op 28 februari da. Arletta Toornstra. We houden er echter rekening mee, dat ook nu de situatie niet veilig genoeg zal zijn. Hopelijk vindt u uw weg naar de vele diensten die u via internet of op tv kunt volgen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de diensten op Omrop Fryslân.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws
Ook nu moeten we u er weer op wijzen dat het belangrijk is om onze website, facebook en/of instagram in de gaten te houden. Want in een tijd als dit gaat het nieuws snel. Wilt u snel en makkelijk op de hoogte blijven? Word dan lid van onze Whatsapp groep. Stuur een berichtje naar 06-28735211, dan voegen wij u toe aan de groep.