Februari 2019 - Bij de diensten Februari 2019 - Bij de diensten
Bij de diensten
Als je als gemeente vacant bent is het altijd fijn dat je op een aantal predikanten uit de omgeving een beroep kunt doen.
Zo is dominee T. Oomens uit Burum bereid om op zondag 3 februari voor te gaan in de Augustinitsjerke. We mogen dan samen als gemeente het Heilig Avondmaal vieren, waarvoor we u allen van harte uitnodigen.
Op zondag 10 februari de komt dominee Els Rooseboom uit Drachten naar Augustinusga om voor te gaan in onze gemeente. Zij helpt ons in deze vacante periode ook met het crisis-pastoraat. Ons eigen KinderKerkenWerk verzorgt op zondag 17 februari de kerkdienst. Vol vertrouwen op hun kwaliteiten laten we ons als gemeente die zondag weer graag verrassen. Eén ding verklap ik alvast, aan de dienst wordt meegewerkt door het Kidskoor Spetters uit Leeuwarden o.l.v. Hanneke van Vliet. Een week later, op zondag 24 februari komt ds. Liesbeth Muilwijk - Huis uit St. Anna-parochie weer in ons midden om de dienst te verzorgen. Op 3 maart is ds. Jan Glas uit Kootstertille, onze consulent, voorganger in de dienst in onze mooie Augustinitsjerke.
U bent van harte uitgenodigd deze diensten bij te wonen.

Tsjerkegebou
datum en tijdstip 05-05-2024 om 09:30