Februari 2021 - Bedankt gemeenteleden Augustinusga en Surhuizum Februari 2021 - Bedankt gemeenteleden Augustinusga en Surhuizum
Beste gemeenteleden van Augustinusga en Surhuizum,
Namens mijn kinderen Ruben, Marta en Marian, mag ik iedereen hartelijk bedanken voor het medeleven, dat wij mochten ontvangen voor het plotselinge overlijden van mijn lieve Ruurd Boonstra. Het was overweldigend, de belangstelling tijdens de condoleance, de vele kaarten, de telefoontjes en de bezoekjes.
Meer dan veertig jaar hebben we samen in de gemeenten gewoond. De eerste 5 jaar in Surhuizum aan de H.J van der Veenstrjitte 1 en de laatste 39 jaar aan de Heawei 3 in Augustinusga.
Veel mensen hebben we mogen leren kennen en door de jaren heen zijn er fijne contacten en goede vriendschappen ontstaan. Zowel vreugde als verdrietige en moeilijke momenten hebben we mogen delen. Dit schept een band, we voelden ons verbonden met de beide gemeenten, mede door het werk van Ruurd op school en ons werk in de kerk. En deze band met de plaatselijke kerk wordt binnenkort verbroken, doordat ik me ga vestigen in Beetsterzwaag.
Een bekend gezegde: ‘afscheid is een beetje sterven’, wordt bewaarheid, want het gaat pijn doen om afscheid te nemen van vertrouwde gezichten en mensen die me lief zijn. Het is een gegeven dat sommige contacten zullen blijven en andere zullen verdwijnen.
Beide gemeenten wens ik vrede en alle goeds toe in deze verwarrende tijd van corona en de andere tijd die vast weer zal komen. Ga met God en Hij zal met u en jou zijn.

Wat was………………..
wat is………………..
en wat komen gaat………………..

Een nieuw jaar,
waarin liefde, geluk en hoop
gezien mogen worden
In het Licht dat altijd schijnt.
warme groet, Adri Gobet

datum en tijdstip 21-04-2024 om 11:00