Februari 2021 - Jeugdwerk Augustinusga Februari 2021 - Jeugdwerk Augustinusga
Jeugdwerk Augustinusga
Sirkelslag YOUNG LITE! (online alternatief)
Op vrijdag 12 februari gaan we samen Sirkelslag Young spelen! Een super gezellige avond die we beginnen door samen een livestream te volgen. Vervolgens spelen we 5 spellen tegen elkaar, terwijl we online verbonden zijn met elkaar. We beginnen om 19.45uur en verwachten ongeveer 21.15uur klaar te zijn. Ben jij een tiener tussen 12-17 jaar en wil je graag meedoen? Geef je dan op voor 10 februari. Bel/app: 06-42428824 of mail: erwin_kooistra@hotmail.com.

Tienerclub
We blijven nog even in lockdown, maar dat betekent niet dat ons contact daarmee ook in lockdown hoeft te blijven! Elke twee weken ontmoeten we elkaar via Google Meet om eventjes bij te kletsen en een leuk spel te spelen. Altijd weer gezellig!

Wil je geïnspireerd worden? BEAM van de EO organiseert elke zondag de BEAM kerkdienst om 11.00uur. Te volgen op NPO2 en YouTube: https://beam.eo.nl/beam-kerkdienst-op-npo2-en-youtube. Diensten met toffe muziek en een inspirerende boodschap. Zeker een aanrader!

Club 7-8
Club 7-8 houdt momenteel geen activiteiten. Zolang de scholen dicht blijven zullen ook onze clubs niet worden gehouden. Maar zodra het weer kan hopen we jullie allemaal weer te zien!

Voor jonge kinderen zijn de kinderdiensten van Ollie en Sophie echt een aanrader! Mozaïek0318 heeft elke zondag van 10.00-10.30uur inclusief een leuke verwerking op niveau: groep 1-2 of groep 3-4. Benieuwd naar deze grappige en leuke diensten? Neem een kijkje op https://www.ollieensophie.nl/
Erwin Kooistra,
jeugd-/kerkelijk werker