Januari 2020 - Ontmoetings middagen 'Foar Eltsenien' Januari 2020 - Ontmoetings middagen 'Foar Eltsenien'
Ontmoetingsmiddagen ‘Foar Eltsenien’
De afgelopen maanden hebben we tot onze grote vreugde kunnen constateren dat het bezoekersaantal voor ‘Foar Eltsenien’ is toegenomen. De mannelijke deelnemers gaan gelijk op met de vrouwelijke deelnemers! Gezellig een praatje maken, puzzelen, kaarten of sjoelen, even binnenlopen voor een bakje, het gebeurt gewoon. We kunnen zeggen dat het een succesje is geworden.
In het nieuwe jaar 2020 staan op 8 januari de gastvrouwen en gastheren opnieuw klaar om u/jij van harte welkom te heten met een bakje koffie of thee. Op de volgende woensdagmiddag 15 januari gaan we aansluitend aan de middag een maaltijdsoep eten. Er is keuze tussen snert of gevulde bonensoep. Kunt u/jij niet op de middag aanwezig zijn, geen nood u/jij kunt dan rond zes uur aanschuiven voor deze gezamenlijke maaltijd. Voor deze maaltijd wordt een kleine onkostenvergoeding gevraagd van 3 euro. Een aantal mensen heeft zich tijdens een ontmoetingsmiddag reeds opgeven, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Iedereen is van harte welkom, het is immers ‘Foar Eltsenien’.
Bent u/jij op deze woensdagmiddagen verhinderd? Geen nood er zijn nog twee woensdagmiddagen in januari over en wel op 22 en 29 januari.
En natuurlijk in de volgende maanden hopen we elkaar te ontmoeten.
Opgave voor de gezamenlijke maaltijd op 15 januari is gewenst, uiterlijk voor 8 januari en dit kan bij Annie IJlstra tel. 352356. Aanvang rond zes uur.
Hertlike groetnis en folle lok en seine ‘Foar Eltsenien’ yn Stynsgea!
Annie IJlstra en Adri Gobetz