Januari 2020 - Over rouw van zin maken naar zingeving Januari 2020 - Over rouw van zin maken naar zingeving
Over rouw - Van zin maken naar zingeving
Op donderdag 23 januari is er in het gebouw aan het Abrahamsplein een bijeenkomst met het thema ‘Van zin maken naar zingeving’. Deze avond wordt georganiseerd voor een ieder die in het leven te maken heeft met verlies of met rouw. De begeleiding is in handen van Joke Roelfsema, die in het dagelijks leven coach is. Zij verloor in oktober 2017 haar zoon door een ongeval. Sindsdien is zij op zoek naar de zin van haar bestaan.
Zij vertelt in een lezing haar persoonlijke verhaal en deelt haar ervaringen over de begeleiding van anderen met verlies en rouw. Ze laat zich van een kwetsbare kant zien en vertelt tegelijkertijd ook met humor hoe reacties van anderen kunnen overkomen. Wat helpt en wat helpt niet bij verdriet.
Tijdens de bijeenkomst is er ruimte voor het delen van persoonlijke ervaringen.
We starten de avond van 23 januari om 19.45 uur en er zijn geen kosten aan verbonden. Opgeven is niet nodig.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Nyncke Woudstra, 0512-350519.