Januari 2020 - Project kerkmaatjes Januari 2020 - Project kerkmaatjes
Project Kerkmaatjes
Op de startzondag in september werd het project van kerkmaatjes gelanceerd. De uitwerking heeft wat tijd en denkwerk gevergd. We bedanken alvast de mensen en kinderen! voor hun opgave en we gaan in januari van start. U/jij wordt, of bent al benaderd door een van ons.
Er is een indeling en opzetje gemaakt.
D  e kerkmaatjes gaan diverse gemeenteleden van jong tot oud bezoeken. Als het contact naar beider tevredenheid verloopt, dan is het de bedoeling dat dit met enige regelmaat gebeurt. Het is ook afhankelijk van de behoefte van de te bezoeken gemeentelid en inzicht van het kerkmaatje. Er kunnen onderling afspraken worden gemaakt en alles wat besproken wordt is uiteraard vertrouwelijk. Het is een wederkerig contact, d.w.z. dat we elkaars kerkmaatje worden. Zo zien we naar elkaar om, ook buiten het kerkbezoek. Mocht er een kerkmaatje bij u/jou op bezoek komen, dan heet u/jij haar of hem toch van harte welkom?

Mocht hier nog vragen over zijn dan kunt u/jij contact opnemen met Annie IJlstra 352356 of Adri Gobetz, tel. 351912