Juli/Augustus 2021 - Jeugdwerk Augustinusga Juli/Augustus 2021 - Jeugdwerk Augustinusga
Jeugdwerk Augustinusga

Tienerwerk en Club 7-8
Wanneer u dit leest hebben we waarschijnlijk net een heel leuk clubkamp achter de rug. Van 3 op 4 juli mogen wij overnachten in het Kerkelijk Centrum van onze broers en zusters in Kootstertille. Dit is een mooi gebouw met meerdere zalen en ruimte eromheen. Een tiktok-wedstrijd, vlaggenroof en dropping staan op de planning. Dit wordt vast en zeker een heel leuk en gezellig clubkamp samen met alle tieners en kinderen van de clubs.
Nu het jeugdwerkseizoen erop zit mogen we vol dankbaarheid terugkijken naar alles wat het ons gebracht heeft. In september en oktober is gestart met twee nieuwe clubgroepen: de
Tienerclub voor alle jongeren vanaf het voortgezet onderwijs, en Club 7-8 speciaal voor de kinderen van groep 7 en 8. Zoals dat meestal gaat als je iets nieuws begint moesten ook wij zoeken naar een juiste methode en opzet van de bijeenkomsten.

Gelukkig mét resultaat! Beide zijn uitgegroeid tot stabiele clubs. Na de ‘winterstop’ i.v.m. de lockdown, is in maart een herstart gemaakt. De bijeenkomsten na maart waren weer even gezellig en leerzaam als daarvoor. Een prachtig seizoen!
Nu houden we een zomerstop in juli en augustus. Een tijd om te ontspannen, tot rust te komen, en om te bezinnen op afgelopen seizoen en wat er straks weer komen gaat. Vanaf september hopen we weer met beide groepen van start te gaan, onder Gods zegen!
Elke twee weken in het winterseizoen komen we samen om bij te kletsen, te leren over Jezus en natuurlijk ontzettend veel plezier te maken! Benieuwd naar het jeugdwerk, wil je helpen of meedoen? Bel/app: 06-42428824 of mail: erwin_kooistra@hotmail.com.

datum en tijdstip 21-04-2024 om 11:00