Juli/Augustus 2021 - Omdat iedereen vakantie verdient Juli/Augustus 2021 - Omdat iedereen vakantie verdient
Omdat iedereen vakantie verdient!

Ook dit jaar organiseert RCN Vakantieparken in samenwerking met het Vakantiebureau, partner van Kerk in Actie, een midweek voor ouderen die al lange tijd niet met vakantie zijn geweest en waarbij de eenzaamheid even vergeten kan worden.
Van maandag 6 december tot en met vrijdag 10 december 2021 kunnen ouderen met vakantie op RCN Vakantiepark de Jagerstee in Epee n RCN Vakantiepark de Flaasbloem in Chaam en RCN Vakantiepark de Potten in Offringawier.

Er even tussenuit
De midweek is bedoeld voor mobiele ouderen die de afgelopen jaren niet meer op vakantie zijn geweest, die in het dagelijks leven weinig aanspraak en/of weinig financiële middelen hebben en het daarom zo verdienen er eens lekker tussenuit te gaan! Omdat de bungalows niet zijn aangepast is het van belang dat de vakantiegasten goed ter been zijn.
Deelnemers kunnen kosteloos genieten van een heerlijke midweek inclusief ontbijt, lunch, diner en diverse leuke activiteiten. Men kan zich aanmelden met een groepje van minimaal 4 senioren en één begeleider òf individueel. Deelnemers verblijven in een of meerdere kleinere bungalows/mobile homes. Bij het plaatsen van een groep in meerdere kleinere accommodaties staan deze vlak bij elkaar.
Individuele deelnemers verblijven gezamenlijk in een bungalow en delen de kamer met een andere deelnemer. Voor de individuele deelnemers is een vrijwilliger aanwezig die hun eerste aanspreekpunt is. Er wordt geen zorg verleend in de midweek.

Aanmelden
Aanmelden kan tot en met 1 oktober 2021. De aanmeldingen die voldoen aan de voorwaarden worden n.a.v. de motivatie en op volgorde van binnenkomst geselecteerd. Groepen krijgen voorrang bij de plaatsing.

Coronamaatregelen
Tijdens de midweek en bij besluitvorming omtrent het doorgaan van de midweek nemen we de landelijke richtlijnen in acht. Mochten er tegen die tijd wijzigingen of aanvullende maatregelen nodig zijn, dan worden betrokkenen hierover geïnformeerd.

Meer informatie
Het voorlopige programma en een mooi filmpje van een eerder jaar is te bekijken via rcn.nl/ouderenmidweek. Omdat we graag weer andere ouderen blij maken met deze midweek, kunnen deelnemers van de afgelopen jaren zich niet opnieuw aanmelden.

Wilt u hiervoor in aanmerking komen?
Neem dan contact op met de diaconie via
PKNAugkerk@hotmail.nl of Tel: 06-23335938

datum en tijdstip 21-04-2024 om 11:00