Juli/Augustus 2021 - Vakantiebijbelgids Juli/Augustus 2021 - Vakantiebijbelgids
Vakantiebijbelgids

Bij deze Tjerkefinster heeft u ook een vakantiebijbelgids ontvangen van Ark Mission. Hieronder wat meer informatie hierover. Er is ook een kidseditie. Deze zal worden verspreid onder alle gezinnen binnen onze gemeente met kinderen in de basisschoolleeftijd en de kinderen van de clubs.

Ieder jaar wordt de vakantiebijbelgids verspreid in de zomerperiode ter inspiratie voor in de vakantie. Omdat de zomervakantie er voor veel mensen dit jaar anders uit zal zien dan normaal, hebben ze hier ook met de Vakantiebijbelgids rekening mee gehouden. Het bijbelgidsje is speciaal toegespitst op de omstandigheden waar we nu in leven.
Drie weken lang krijgt u elke dag een korte overdenking met een vraag en gebed, met aan het einde weer de populaire woordzoeker. U kunt u drie weken lang laten bemoedigen en inspireren door de reizen die Jezus maakte. Laat je tijdens je vakantie verrassen door een echte ontmoeting met Hem. Het zou je leven (en je bestemming) totaal kunnen veranderen.

Met de kidseditie van de Vakantiebijbelgids ‘Onderweg’ hebben kinderen een eigen exemplaar waar ze elke dag in kunnen lezen, speuren en ontdekken. Dat belooft drie weken lang plezier! Het gidsje gaat over het maken van een reis. Tijdens de reis stellen we Jezus voor en vertellen we over de mooie dingen die Hij meemaakte als Hij onderweg was. We hopen dat de kids Jezus zullen ontmoeten en ontdekken hoe bijzonder Hij is.

De edities voor kinderen en volwassenen sluiten op elkaar aan. Zo kunt u als gezin ook gezamenlijk aan de slag met de thema's uit het gidsje!

We hopen dat u veel plezier mag beleven aan de vakantiebijbelgids en wensen u een fijne zomer(vakantie) toe!