Juni 2019- Bij de diensten Juni 2019- Bij de diensten

De zomermaand beginnen we met een dienst op zondag 2 juni, voorganger is dan ds. Thijs Oomens uit Burum. Lector op deze eerste zondag van de maand is Tiny Huizenga. Na afloop drinken we een kop koffie of een glaasje fris in de kerk.
Een week later vieren we de uitstorting van de Heilige Geest, Pinksteren. Voorganger in de dienst op Pinksterzondag 9 juni is Da. Liesbeth Muilwijk-Huis uit Sint – Annaparochie.
Op zondag 16 juni mogen we weer samen het Heilig Avondmaal vieren in onze Augustinitsjerke, weet u ook uitgenodigd. Voorganger is dan ds. Piet Beintema uit Dokkum.
Ons eigen Kinder Kerkenwerk verzorgt de dienst op zondag 23 juni. Met hun enthousiasme en inzet weten ze er altijd weer iets speciaals van te maken, laat u ook verrassen en vier deze ongetwijfeld blijde dienst met ons mee.
Op zondag 30 juni hoopt ds. Els Rooseboom uit Drachten weer voor te gaan in de Augustinitsjerke.
Al deze ochtenddiensten beginnen om 9.30 uur. U bent van harte uitgenodigd om aan te schuiven in de Augustinitsjerke, de deur staat uitnodigend open en de klok zal op tijd luiden. Loop ook (weer) eens binnen….
Ruurd Boonstra