Maart 2021 - Jeugdwerk Maart 2021 - Jeugdwerk
Jeugdwerk Augustinusga

Tienerwerk
Afgelopen maand hebben we Sirkelslag YOUNG LITE gespeeld. De deelnemers kregen een pakketje met benodigdheden thuis en gingen online met elkaar de strijd aan! Een super gezellige avond met livesteam, videobellen en 5 spellen. De deelnemers hebben allen een prijs ontvangen voor hun fanatieke bijdrage tijdens de avond.
In verband met de huidige coronaontwikkelingen in de omgeving is besloten met de tieners vooralsnog verder te gaan met de online ontmoetingen. Mocht de situatie veranderen dan maken we opnieuw een overweging. Eens per twee weken
komen we online samen.

Club 7-8
De basisscholen zijn weer open en jeugdactiviteiten zijn weer toegestaan. Daarom start ook Club 7-8 weer voor alle kinderen van groep 7 en 8!! Dit willen we vieren met een extra speciale startactiviteit op 9 maart om 14.30uur in het jeugdhonk. Zorg ervoor dat je erbij bent, want dit wil je niet missen! De kinderen worden ook via school uitgenodigd.

Online diensten
Wil je geïnspireerd worden? BEAM van de EO organiseert elke zondag de BEAM kerkdienst om 11.00uur. Te volgen op NPO2 en YouTube: https://beam.eo.nl/beam-kerkdienst-op-npo2-en-youtube. Diensten met toffe muziek en een inspirerende boodschap. Zeker een aanrader!

Voor jonge kinderen zijn de kinderdiensten van Ollie en Sophie echt een aanrader! Mozaïek0318 heeft elke zondag van 10.00-10.30uur inclusief een leuke verwerking op niveau: groep 1-2 of groep 3-4. Benieuwd naar deze grappige en leuke diensten? Neem een kijkje op https://www.ollieensophie.nl/

Erwin Kooistra, jeugd-/kerkelijk werker