Maart 2021 - Van de kerkenraad Maart 2021 - Van de kerkenraad
Van de kerkenraad

Kerkdiensten geannuleerd tot 2 maart
In verband met het verlengen van de landelijke lockdown heeft de kerkenraad besloten de kerk nog wat langer gesloten te houden.
We hebben afgesproken weer te starten met de diensten, als de winkels toestemming krijgen om weer volledig te openen.

Het is onzeker of de dienst op biddag, 10 maart, door zal kunnen gaan. Mocht dit zo zijn, dan wordt u gevraagd na de dienst in de kerk te blijven, in verband met de gemeente-avond. Het financieel jaarverslag is dan het belangrijkste bespreekpunt. Wanneer de lockdown wordt verlengd, dan zal gezocht worden naar een alternatief voor de gemeenteavond.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws
Ook nu moeten we u er weer op wijzen dat het belangrijk is om onze website, facebook en/of instagram in de gaten te houden. Want in een tijd als deze gaat het nieuws snel. Wilt u snel en makkelijk op de hoogte blijven? Word dan lid van onze Whatsapp groep. Stuur een berichtje naar 06-28735211, dan voegen wij u toe aan de groep.

Gelukkig kunnen bepaalde zaken wel doorgang vinden. Zo is het jeugdwerk in aangepaste vorm door gegaan, zoals u ook verderop in dit Tsjerkefinster kunt lezen.

In het kader van de start van de 40 dagentijd is er een digitale bijeenkomst georganiseerd door ds. Landman. Diverse gemeenteleden deden hieraan mee. Fijn om elkaar op zo’n manier weer te kunnen ontmoeten. De behoefte aan ontmoeting is groot hebben we gemerkt, dus worden er meer digitale bijeenkomsten georganiseerd.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 11.00