Mei 2021 - Dorpentocht Mei 2021 - Dorpentocht

Dorpentocht 316: Mars voor éénheid in Christus, voor de bloei van jouw woonplaats. Wandel mee!

Wie zijn we?
Unite in Christ is een groep mensen met het verlangen om Gods Liefde uit te dragen in Noord Nederland. Unite in Christ is ondermeer bekend van Noordermannen en Pinksterfeest 316 in Wijnjewoude. Nu nemen we jullie graag mee in een nieuw plan: Dorpentocht 316!
Het getal 316 staat voor: Johannes 3 vers 16: “want God had de wereld zo lief, dat Hij Zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in Hem gelooft, niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft”.

Wat gaan we doen met Dorpentocht 316?
Het is een wandeltocht. Tussen Pasen en Pinksteren trekken we met het kruis door Noord Nederland.
De wandeling is begonnen op 5 april in Wijnjewoude. Daarna lopen we 42 dagen van dorp naar dorp (en stad) in Friesland, Drenthe en Groningen. In iedere aankomstplaats zetten we het kruis neer als teken van hoop en van eenheid in Christus.

De volgende dag gaat dit kruis weer met ons mee naar het volgende dorp. Op 22 mee beëindigen we onze wandeling in Wijnjewoude.

Een dorpentocht in de vorm van een hart
Unite in Christ heeft een warm hart voor de mensen van Noord Nederland. Daarom maken we deze dorpentocht in de vorm van een hart. Sluit jouw hart hierop aan, loop dan mee als we bij jou in de buurt zijn!

Waarom gaan we dit doen?
Het doel van de tocht is om christenen in de woonplaatsen te verbinden en op te roepen tot gebed voor een geestelijke opwekking. Zodat er een mars voor eenheid in Christus ontstaat. Daarnaast is de tocht een oproep tot verootmoediging

Wandel mee!
Op woensdag 19 mei om 15.15 uur gaat de wandeling vanuit Buitenpost, via Augustinuga en Surhuizum naar Surhuisterveen. Wandel mee: zo kan ook jouw omgeving zien dat er hoop is door Jezus Christus.

Wil jij meelopen? Meld je dan aan op de website www.dorpentocht316.nl.

Heb je vragen? Dan kun je contact opnemen met Andries en Anneke van der Veen in Surhuizum. Telefoon 0512- 351356.