Mei 2021 - Jeugdwerk Augustinusga Mei 2021 - Jeugdwerk Augustinusga
Jeugdwerk Augustinusga
Tienerwerk We zijn weer los met het jeugdwerk!! Na het gourmetten waarover ik de vorige heb geschreven, hebben we onze tweewekelijkse bijeenkomsten hervat. Met name hebben we gesproken over Johannes 3:16, de liefde van God en over hoe wij een relatie met God mogen aangaan. We komen tegenwoordig samen in it Tsjerkegebou en maken veel plezier. Voor de intrededienst hebben wij ook de mooie slingers opgehangen die we hadden gemaakt tijdens de startzondag van afgelopen september. De komende maand gaan we verder ontdekken wie Jezus is en wat wij van Hem en van de Heilige Geest mogen leren. Op weg naar Hemelvaart en Pinksteren.
Elke twee weken komen we weer samen om bij te kletsen, te leren over Jezus en natuurlijk ontzettend veel plezier te maken! Ben jij een tiener tussen 12-17 jaar en wil je graag meedoen? Bel/app: 06-42428824 of mail: erwin_kooistra@hotmail.com.

Club 7-8
Ook Club 7-8 is weer vol op dreef met onze tweewekelijkse ontmoetingen op de dinsdagmiddag. Al het hele seizoen (met natuurlijk een lockdown onderbreking) geef ik samen met Sandra club aan de geweldige kinderen van groep 7 en 8. Gedurende het seizoen leren we elkaar steeds beter kennen en wordt het alsmaar gezelliger. De afgelopen keren hadden we het over Johannes 10:10 (Jezus geeft leven in overvloed) en Johannes 3:16. Met een proefje is uitgelegd hoe Jezus de zonde van de wereld verwijderd en hoe wij vrienden van Jezus kunnen zijn. Verder hebben we samen muziek gemaakt en veel verstoppertje gespeeld. Altijd leuk! Ook zo benieuwd wat we de komende tijd gaan doen? De volgende datums zijn: 4 en 18 mei en 1 juni. We komen om 14.30 uur samen in het jeugdhonk. Zit je in groep 7 of 8? Zorg dat je erbij bent!

Examens!!
De tijd van het eindexamen is aangebroken. Iedereen die examen moet doen heel veel succes en Gods zegen gewenst! We zullen voor jullie bidden. Jullie kunnen het!

Erwin Kooistra, jeugd-/kerkelijk werker