November 2019 - Bij de diensten November 2019 - Bij de diensten
Zondag 3 november - Doopdienst
Zondag 3 november gaat ds. Els Rooseboom voor in een doopdienst, waarin Sieger, zoontje van Sanne den Hartogh en Anton Postma, broertje van Wilmer,  zal worden gedoopt. Dit is natuurlijk een prachtig gebeuren, want er wordt weer gedoopt!: het symbool van verbinding met God. Het koffiedrinken na de dienst zal mede vanwege de doopdienst worden gehouden in It Gebou.

Woensdagavond 6 november – Dankdag en gemeenteavond
Op woensdagavond 6 november vieren we Dankdag, en de voorganger is dan Sytze Wijbenga. U leest in dit Tsjerkefinster een oproep van de diaconie over de opzet van deze dienst.  Na afloop, om ongeveer 20.30 uur, wordt zoals gebruikelijk de Gemeenteavond gehouden in It Gebou. Omdat er belangrijke onderwerpen, zoals het beleid van onze gemeente en de predikantsvacature aan de orde komen, vragen we of u allemaal wilt komen. Zodat te nemen besluiten door een groot deel van de gemeenteleden worden ondersteund.
Zondag 10 november en zondag 17 november
Zondag 10 november zal ds. H. Pol uit Zuidhorn voorgaan. Op zondag 17 november gaat ds. B.P. de Boer uit Westergeest voor in onze Augustinitsjerke.
Eeuwigheidszondag 24 november
En november sluiten we af met Eeuwigheidszondag, of de laatste zondag van het kerkelijk jaar. Tijdens deze dienst is er gelegenheid om de in het afgelopen jaar overleden gemeenteleden te gedenken met het aansteken van een kaars. Deze dienst wordt geleid door ds. P. Beintema. Aan deze dienst wordt aandacht geschonken op de eerste pagina in dit Tsjerkefinster (in de Overdenking).
De kerkenraad van PG Augustinusga wenst U allemaal gezegende diensten toe.
De kerkenraad