November 2020 - Bericht van de kerkrentmeesters November 2020 - Bericht van de kerkrentmeesters
Bericht van de kerkrentmeesters

De KRM leden van de AUGUSTINISTJERKE willen U het volgende laten weten:
  • Geert Kamminga komt als ouderling-kerkrentmeester onze ploeg versterken, met deze uitbreiding komen we op 5 KRM leden.
  • Joop de Vries uit Surhuizum is onze nieuwe beheerder van het Tsjerkegebou, voor huur en andere zaken m.b.t. het gebouw kunt U hem bellen op 06-53665098.
  • Imke Nicolai heeft i.v.m. gezondheidsklachten haar werk moeten beeindigen, hartelijk dank voor de inzet de afgelopen jaren
  • In het kerkgebouw beschikken we nu over hulpmiddelen (rollator, rolstoel) voor mensen welke slecht ter been zijn, U kunt de dienstdoende koster (laten) vragen U te helpen.
  • Coronatijd: de Bazuin heeft aangeboden met een beperkt groepje bij een aantal diensten een muzikale bijdrage te kunnen verzorgen, wij nemen dit graag aan.
  • Tevens gaf ook een organist aan tijdens een dienst een bijdrage te kunnen leveren, wij gaan hier ook gebruik van maken.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 11.00