November_2021 - Open repetitie gospelkoor Wonderful Grace November_2021 - Open repetitie gospelkoor Wonderful Grace
Open repetitie gospelkoor Wonderful Grace
Na een veel te lange periode gaat gospelkoor Wonderful Grace weer van start. Tijdens de lange periode van lock down kon er niet geoefend worden. Maar nu hebben we er heel veel zin in. Op maandagavond 1 november starten we weer. En we beginnen direct met een open repetitie en met een nieuwe dirigent.
Maandag 1 november
van 19.30 tot 21.30 uur
Fonteinkerk, De Achtkant 48 Buitenpost

Mocht het je leuk lijken om in een gospelkoor te zingen, kom dan kijken en meedoen. De huidige groep bestaat uit positieve mensen vanuit verschillende leeftijden, kerken en woonplaatsen. Er is bij elke stemsoort wel ruimte. En je hoeft niet perse noten te kunnen lezen.
Heb je deze datum gemist, maar lijkt het je leuk om mee te zingen? Zoek dan contact met ons via onze website http://www.wonderfulgrace.nl/ of op onze Facebook pagina.