oktober 2021 - Jeugdwerk Augustinusga oktober 2021 - Jeugdwerk Augustinusga
Jeugdwerk Augustinusga

Terugblik startactiviteit ‘Hunted’
Het jeugdwerkseizoen is officieel begonnen. Zoals in het vorige Tsjerkefinster vermeld hebben we het seizoen afgetrapt met de activiteit ‘Hunted’. De 25 deelnemers verzamelden eerst bij het Tsjerkegebou. Daarna zijn ze in hun eigen teams door het dorp op zoek gegaan naar letters voor de geheime boodschap. Intussen waren de jagers druk opzoek naar de deelnemers. Wat was het spannend! Maar de teams hebben het gered. Van al dat geren krijg je natuurlijk trek. Daarom stonden de broodjes hamburger en broodjes knakworst bij terugkomst al klaar. Een geslaagde en gezellige middag.

Jeugdwerk Augustinusga
Erwin, Hieke, Antina en Nyncke

Tienerclub
We zijn weer begonnen! Op moment van schrijven moet de eerste bijeenkomst nog beginnen, maar we gaan ervan uit dat het een super clubavond is geweest, waarbij we elkaar hebben ontmoet en geluisterd is naar waar de tieners het graag over willen hebben. De komende avonden van tienerclub vinden plaats op zondag 3, 17 en 31 oktober om 19.00u in het Tsjerkegebou. Deze clubavonden zijn voor alle tieners van het voortgezet onderwijs. Wil je hierbij zijn? Weet je van harte welkom!

Club 7-8
De eerste bijeenkomsten van Club 7-8 zitten er weer op. We hebben het gehad over ‘Wie is God’. We hebben muziek gemaakt, gezongen met elkaar gepraat over het thema ‘Wie is God’ en natuurlijk spellen gespeeld. De komende keren Club 7-8 vinden plaats op 12 en 26 oktober om 14.30u in het jeugdhonk. Sandra en ik staan dan weer voor jullie klaar.

Elke twee weken in het winterseizoen komen we samen om bij te kletsen, te leren over Jezus en natuurlijk ontzettend veel plezier te maken! Benieuwd naar het jeugdwerk, heb je vragen of opmerkingen?
Bel/app: 06-42428824 of mail: erwin_kooistra@hotmail.com. Ik hoor het graag!

Erwin Kooistra, jeugd-/kerkelijk werker