September 2019 - Ontmoetingsmiddagen op de woensdag in Augustinusga! September 2019 - Ontmoetingsmiddagen op de woensdag in Augustinusga!
Ontmoetingsmiddagen op de woensdag in Augustinusga!
Mei inoar ien!
Jong en oud, iedereen is van harte welkom op de eerste woensdagmiddag 18 september.
Vanaf 18 september zullen er met enige regelmaat op de woensdagen ontmoetingsmiddagen worden georganiseerd voor iedereen in ons mooie dorp Augustinusga.
De deur van It Gebou aan de Abrahamsplein 7 staat vanaf 14.00 uur open, u/jij kunt er zomaar binnenlopen op een tijdstip dat u/jij het beste uitkomt. De koffie en thee met iets lekkers erbij staat klaar en er zijn steeds twee gastheren of -vrouwen aanwezig die u/jij welkom heten.
Er staat een kletspot met teksten op tafel om evt. over te praten, er liggen tijdschriften, ansichtkaarten om in te kleuren en te versturen. Verder zijn er spelletjes aanwezig, zoals rummikub, dobbelstenen voor yahtzee of een ander dobbelspel, dam- en schaakbord, een kaartspel bv om te klaverjassen, scrabble, legpuzzel en tenslotte een sjoelbak.
Even handwerken? Neem gerust het brei- of handwerkje mee.
Maar dit is niet het allerbelangrijkste, belangrijk is dat u/jij komt voor de gezelligheid, om op een ongedwongen manier dorpsgenoten te ontmoeten of nieuwe contacten op te doen, waar aandacht is voor elkaar.
Het gaat om de verbinding met elkaar, met elkaar zijn we één,
mei inoar ien.
Dit alles onder het genot van een bakje koffie of thee.
Vervoersproblemen voor ouderen moeten geen belemmering zijn. Even een telefoontje naar één van de onderstaande personen en het wordt geregeld.
Voor we het vergeten, toegang en de koffie of thee zijn gratis.

We ontmoeten u/jou graag op woensdagmiddag 18 september ergens tussen 14.00 en 17.00 uur. Kunt u/jij niet op deze woensdag, kom dan op woensdag 25 september of op één van de volgende woensdagen.
Zie voor de overige data de flyer welke begin september wordt verspreid via de dorpskrant Ús Blêd. Deze flyer graag goed bewaren, want natuurlijk mag u/jij dit niet missen! Met elkaar laten we zien, waarin een klein dorp groot kan zijn.
Mei inoar ien!

Tot ziens / Oant sjen op woensdagmiddag 18 september,