September 2020 - Startzondag September 2020 - Startzondag
Startzondag

Op zondag 13 september willen we het nieuwe kerkseizoen feestelijk beginnen met een openlucht dienst in het bos (ijsbaan). Het thema van deze dienst is ‘Het goede leven’. De dienst wordt begeleid door onze kerkelijk werker Erwin Kooistra. De dienst start om 10.00 uur. Stoelen graag zelf meenemen. Een picknickkleed mag natuurlijk ook.
Tijdens deze feestelijke startdienst, staan we ook nog stil bij de overstap die Klaas Jan en Tiemen inmiddels van groep 8 naar de middelbare school hebben gemaakt. Daarmee nemen zij afscheid van het kinderkerkenwerk en horen ze bij de tieners.
Omdat het een dienst is in de buitenlucht mogen we met elkaar zingen. Leden van de Bazuin zorgen voor de muzikale begeleiding. Verder gelden in de buitenlucht natuurlijk alle corona-maatregelen die elders ook gelden. Dus houd 1,5 meter afstand en kom alleen als u zich fit en gezond voelt.
Gezien alle Corona-maatregelen hebben we ervoor gekozen om dit jaar verder geen activiteiten na de dienst te organiseren.
Behalve Corona, kan natuurlijk ook het weer nog roet in het eten gaan gooien. Houd daarom de website en facebook goed in de gaten. Mocht het slecht weer zijn, dan wijken we uit naar de kerk.