September 2021 - Tienerwerk en Club 7-8 September 2021 - Tienerwerk en Club 7-8
Tienerwerk en Club 7-8
Het nieuwe clubseizoen begint weer en we hebben er zin in! Dit vieren we natuurlijk met de startactiviteit ‘Hunted’ (zie hierboven), speciaal voor de jeugd. En tijdens de Startzondag met de hele gemeente. Op dit moment zijn de voorbereidingen al volop in gang.

We zien ernaar uit om elkaar elke twee weken weer te ontmoeten tijdens de clubbijeenkomsten. De eerste twee avonden van tienerclub vinden plaats op zondag 19 september en 3 oktober om 19.00u in het Tsjerkegebou. Deze clubavonden zijn voor alle tieners van het voortgezet onderwijs. Wil je hierbij zijn? Weet je van harte welkom!

De jonge tieners van groep 7 en 8 zullen net als vorig jaar weer hun eigen Club 7-8 hebben. Ik zal bij de Twa-ikker langsgaan om de uitnodigingen uit te delen. We maken er samen weer een mooi seizoen van met veel muziek, zang, gesprekken over God en de Bijbel, knutselen en natuurlijk elke keer een superleuk spel!! Sandra en ik zullen jullie weer van harte verwelkomen in het jeugdhonk! De eerste twee keer Club 7-8 vinden plaats op 14 en 28 september om 14.30u in het jeugdhonk.

Elke twee weken in het winterseizoen komen we samen om bij te kletsen, te leren over Jezus en natuurlijk ontzettend veel plezier te maken!

Benieuwd naar het jeugdwerk, heb je vragen of opmerkingen? Bel/app: 06-42428824 of mail: erwin_kooistra@hotmail.com. Ik hoor het graag!

Erwin Kooistra, jeugd-/kerkelijk werker